Social media w działaniach promocyjnych, język w sieci WH-FPZ-M-II-1-SoMePr
PRZEDMIOT POŚWIĘCONY JEST DZIAŁANIOM PROMOCYJNYM W SOCIAL MEDIACH ZE
SZCZEGÓLNYM UWZGLĘDNIENIEM JĘZYKA UŻYWANEGO W SOCIAL MEDIACH. W TRAKCIE
ZAJĘC ZOSTANĄ PORUSZONE NASTĘPUJĄCE KWESTIE:
1. JAK SOCIAL MEDIA ZMIENIŁY SPOSÓB KOMUNIKOWANIA SIĘ ODBIORCAMI
2. CO POWINNA UWZGLĘDNIAĆ CODZIENNA KOMUNIKACJA W SOCIAL MEDIACH
3. JAK KREOWAĆ WIZERUNEK W SIECI
4. JAK TWORZYĆ SPOŁECZNE I POLITYCZNE KAMPANIE PROMOCYJNE
5. ZARZĄDZANIE WZIERUNKIEM W CZASIE KRYZYSU MEDIALNEGO
6. DZIAŁANIE ALGORYTMÓW I ICH WPŁYW NA WIDOCZNOŚĆ TREŚCI
Dyscyplina naukowa, do której odnoszą się efekty uczenia się
E-Learning
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
STUDENT:
OPERUJE PODSTAWOWĄ SIATKĄ POJĘCIOWĄ Z ZAKRESU SOCIAL MEDIÓW,
ZNA KOMPONENTY CODZIENNEJ KOMUNIKACJI W SOCIAL MEDIACH, PRAWIDŁOWO IDENTYFIKUJE KRĘGI NATĘŻENIA EMOCJONALNEGO W POSZCZEGÓLNYCH
GRUPACH ODBIORCÓW
ZNA ELEMENTY SKŁADAJĄCE SIĘ NA KREOWANIE DOBREGO WIZERUNKU W SIECI
ZNA PODSTAWOWE ZASADY DOTYCZĄCE DZIAŁANIA ALGORYTMÓW
Kryteria oceniania
PRZEDMIOT SKUPIA SIĘ NA REALIZACJI MATERIAŁU POPRZEZ METODY PROBLEMOWE.
NA ZALICZENIE PRZEDMIOTU SKŁADA SIĘ REALIZACJA PROJEKTU, STWORZENIE PREZENTACJI ORAZ OBECNOŚCI NA ZAJĘCIACH
Literatura
AMEEN, N.; HOELSCHER, V.; PANTELI, N. (2024) EXPLORING HOW MUMPRENEURS USE DIGITAL PLATFORMS' ALGORITHMS AND MECHANISMS TO GENERATE
DIFFERENT TYPES OF VALUE. INFORMATION SYSTEMS JOURNAL, 2024.
HTTPS://ABOUT.INSTAGRAM.COM/BLOG/ANNOUNCEMENTS/INSTAGR
AM-RANKING-EXPLAINED
HTTPS://BLOG.X.COM/ENGINEERING/EN_US/TOPICS/OPEN-
SOURCE/2023/TWITTER-RECOMMENDATION-ALGORITHM
MAGDALENA GRĘBOSZ DAGNA SIUDA GRZEGORZ SZYMAŃSKI, SOCIAL MEDIA MARKETING, ŁÓDŹ 2016
MAŁGORZATA BARTOSIK-PURGAT, MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE NA RYNKU
MIĘDZYNARODOWYM. PERSPEKTYWA INDYWIDUALNYCH UŻYTKOWNIKÓW
RAMSDEN, E., TALBOT, C. (2024). THE ROLE OF TIKTOK IN STUDENTS’ HEALTH AND WELLBEING. INT J MENT HEALTH ADDICTION.
TAYLOR, S. CHEN, Y. (2024). THE LONELY ALGORITHM PROBLEM: THE RELATIONSHIP BETWEEN ALGORITHMIC PERSONALIZATION AND SOCIAL CONNECTEDNESS ON TIKTOK, JOURNAL OF COMPUTER-MEDIATED COMMUNICATION, VOLUME 29, ISSUE 5, SEPTEMBER 2024
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: