PR-teoria i praktyka WH-FPZ-M-II-1-PRtp
Studenci poznają zaawansowane narzędzie PR oraz sposoby ich ewaluacji, w tym sposobów prowadzenia kampanii komunikacyjnych w mediach tradycyjnych i elektronicznych (oraz społecznościowych). Studenci poznają również techniki prowadzenia kampanii społecznych, edukacyjnych oraz politycznych.
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Opis nakładu pracy studenta w ECTS
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Wymagania wstępne
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Na poziomie zaawansowanym zna pojęcia, teorie i zasady postępowania zgodnie z obszarem wybranego modułu kształcenia językoznawczego, tj. zagadnieniami dotyczący PR, promocji i gatunków perswazyjnych
potrafi samodzielnie organizować proces uczenia się, uzupełniania informacji oraz doskonalenia kompetencji zawodowych, wykorzystując wiedzę zdobytą w ramach wybranego modułu kształcenia językoznawczego, a także ukierunkowywać innych w tym zakresie, tj. nadążać za trendami w PR, weryfikować wiarygodne informacje, wykorzystać nowe tendencje do planowania i ewaluacji kampanii analizowanych podczas zajęć
jest gotów do zastosowania wiedzy i umiejętności zdobytych podczas realizacji wybranego modułu kształcenia językoznawczego przy planowaniu działalności zawodowej i inspirowaniu aktywności na rzecz środowiska społecznego. tj/ planować i prowadzić ewaluację kampanii promocyjnych. Umie planować strategie informacyjne dla podmiotów, analizować dane z badań naukowych, które mogą być przydatne w pracy PR owca
Kryteria oceniania
Ocenianie ciągłe, kształtujące, prace domowe omawiane podczas zajęć, jako element podnoszący umiejętności i wiedzę studentów.
Praktyki zawodowe
brak
Literatura
Wybrane, aktualne artykuły z: https://www.proto.pl/; https://www.wirtualnemedia.pl/; https://sm-manager.pl/
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: