Creative writing-warsztat copywritera WH-FPZ-M-I-3-CreatWr
Celem zajęć jest wyrobienie w Studentkach i Studentach umiejętności sprawnego posługiwania się słowem pisanym na potrzeby tworzenia tekstów reklamowych, sloganów i innych form marketingowych, zwiększanie inwencji i kreatywności językowej, a także kształtowanie kompetencji niezbędnych do prowadzenia komunikacji z odbiorcami/klientami, zwłaszcza w obszarze nowych mediów. Cel ten realizowany jest zarówno poprzez analizę funkcjonujących w przestrzeni publicznej komunikatów reklamowych pod kątem ich językowego ukształtowania oraz potencjalnej skuteczności, jak i próby samodzielnego tworzenia i redagowania tego typu tekstów. Dodatkowo przedstawionych zostaje szereg praktycznych ćwiczeń pozwalających na doskonalenie sprawności językowej i stymulowanie inwencji lingwistycznej.
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Opis nakładu pracy studenta w ECTS
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Kryteria oceniania
Sposoby weryfikacji efektów uczenia się:
Ocena ciągła na podstawie prac pisemnych.
Literatura
J. Bralczyk, Język na sprzedaż, Warszawa-Bydgoszcz, 2000
K. Bonda, Maszyna do pisania. Kurs kreatywnego pisania, Warszawa 2015
K. Burtenshaw; N. Mahon; C. Barfoot, Kreatywna reklama, tłum. H. Król, Warszawa 2007
J. Wrycza-Bekier, Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla
internetu, Gliwice 2010
J. T. Russel; W. R. Lane, Reklama według Ottona Kleppnera, Kraków 2000
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: