Współczesny dramat polski WH-FPZ-II-2-WsDrPol
Studenci zapoznają się z dramatami nowoczesnymi i najnowszymi. Przedmiotem analizy będą dramaty XX i XX wieku z uwzględnieniem tła przemian estetycznych, kulturowych, jak również przemian relacji dramatu do teatru.
E-Learning
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Opis nakładu pracy studenta w ECTS
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Wymagania wstępne
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Student zna:
- przemiany nowoczesnego dramatu,
- umie opisać zmiany w estetyce literackiej,
- zna współczesny ruch dramatyczny,
- umie odczytać dramat w relacji do teatru,
- zna terminy i ich zależności (dramaturg, autor, partytura, dramat)
- umie formułować argumenty i bronić ich.
Kryteria oceniania
Bardzo dobry – student zna przemiany nowoczesnego dramatu, umie opisać zmiany w estetyce literackiej, zna współczesny ruch dramatyczny, umie odczytać dramat w relacji do teatru, zna terminy i ich zależności (dramaturg, autor, partytura, dramat), umie formułować argumenty i bronić ich.
Dobry - student zna przemiany nowoczesnego dramatu, umie opisać zmiany w estetyce literackiej, umie odczytać dramat w relacji do teatru, zna terminy i ich zależności (dramaturg, autor, partytura, dramat), umie formułować argumenty i bronić ich.
Dostateczny - student zna przemiany nowoczesnego dramatu, umie opisać zmiany w estetyce literackiej, zna terminy i ich zależności (dramaturg, autor, partytura, dramat), umie formułować argumenty i bronić ich.
Niedostateczny - student nie zna przemian nowoczesnego dramatu, nie umie opisać zmian w estetyce literackiej, nie zna współczesnego ruchu dramatycznego, nie umie odczytać dramatu w relacji do teatru, nie zna terminów i ich zależności (dramaturg, autor, partytura, dramat), nie umie formułować argumentów i bronić ich.
Praktyki zawodowe
Brak.
Uwagi
W cyklu 2024/25_Z:
Brak. |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: