PR, promocja, kształtowanie wizerunku WH-FPZ-I-3-PRPrWiz
PR historia, rozwój
PR a reklama, promocja i marketing – podobieństwa, różnice
PR wewnętrzny (budowanie pozytywnych relacji z klientem wewnętrznym poprzez wykorzystanie m.in.: intranetu, biuletynów wewnętrznych, organizację eventów)
PR zewnętrzny (strategie wyróżnienia firmy/instytucji z otoczenia konkurencyjnego)
Relacje z mediami
PR kryzysowy
CSR
PR on-line
Analiza strategii PR firm, osób, instytucji.
Przygotowanie projektu. Dyskusja.
E-Learning
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2020/21_Z: | W cyklu 2019/20_Z: |
Efekty kształcenia
FP1_W05 - student zna na poziomie rozszerzonym terminologię nauk humanistycznych z zakresu z zakresu studiowanych specjalności i/lub specjalizacji
FP1_W09 - student posiada uporządkowaną wiedzę ogólną i szczegółową z zakresu studiowanych specjalności
FP1_W22 - student rozumie i potrafi zastosować podstawowe zasady etyki autorskiej, zna i rozumie zasady zarządzania zasobami własności intelektualnej oraz związaną z nimi terminologię
FP1_U01- student potrafi wyszukiwać, analizować, oceniać, selekcjonować i poprawnie przekazywać informacje pochodzące z mediów tradycyjnych i elektronicznych, a także na ich podstawie formułować sądy krytyczne
FP1_U05- potrafi integrować w swym warsztacie naukowym narzędzia badawcze z zakresu różnych dziedzin humanistyki zgodnie ze studiowanymi specjalnościami, by przeprowadzić analizę i interpretację przedmiotowego dzieła w celu odsłonięcia jego znaczeń, społecznych uwikłań i miejsca w procesie historyczno-kulturowym, wchodząc w dyskurs, także polemiczny, z jego autorem
FP1_U11 - posiada dobrze ukształtowaną umiejętność przygotowania wystąpień ustnych oraz prezentacji multimedialnych
w języku polskim, dotyczących zagadnień języka, literatury i kultury, z wykorzystaniem podstawowych ujęć teoretycznych i informacji pochodzących z mediów tradycyjnych i elektronicznych
FP1_K04 - prawidłowo identyfikuje i rozstrzyga dylematy wynikające z wykonywania zawodu związanego ze studiowaną dyscypliną
FP1_K07 - systematycznie uczestniczy w życiu kulturalnym, odpowiedzialnie korzystając z mediów tradycyjnych
i elektronicznych ze świadomością wartości tradycji literackiej i językowej jako dobra wspólnego i nieustannej ewolucji całego obszaru kulturowego
Kryteria oceniania
obecność na zajęciach - 10% (dozwolone 1 nieusprawiedliwiona nieobecność) i zapoznanie się z zalecaną literaturą (aktywność na zajęciach - 20%) ; prezentacja projektu i dyskusja - 70%.
Praktyki zawodowe
brak
Literatura
Budzyński W, PR. Zarządzanie reputacją firmy, Warszawa 2006
Murdoch A, Język Public Relations. Jak promować firmę?, Warszawa 2000
Rozwadowska B, PR. Teoria, praktyka, perspektywy. Warszawa 2002
Szymańska A, PR w systemie zintegrowanej komunikacji marketingowej, Wrocław 2004
Tworzydło D, PR. Teoria i studia przypadków, Rzeszów 2003
Wójcik K, Public Relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem, Warszawa 2008
FastText
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: