Storytelling w działaniach promocyjnych WH-FP-M-II-Storytell
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Dyscyplina naukowa, do której odnoszą się efekty uczenia się
językoznawstwo
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
nie dotyczy
Opis nakładu pracy studenta w ECTS
7.5 godz. zajęć + 2 godz na zaliczenie = 9.5 godz. w kontakcie bezpośrednim. 21.5 godz. - praca własna studenta; łącznie 1 punkt ECTS;
Poziom przedmiotu
podstawowy
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
FP2_W09 FP2_U08 FP2_K05
Typ przedmiotu
obowiązkowy
Wymagania wstępne
brak
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Student pozna podstawowe zagadnienia dotyczące wykorzystania storytellingu w pracy w komunikacji oraz promocji, nabędzie wiedze i umiejętności pozwalające na krytyczną ocenę kampanii wykorzystujących storytelling, pozna mocne i słabe strony tej techniki.
Kryteria oceniania
Ocenianie ciągłe, kształtujące, praca na zajęciach ma charakter projektowy, ocena koleżeńska.
Praktyki zawodowe
brak
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: