PR - teoria i praktyka WH-FP-M-II-PRTeoria
Studenci poznają historię PR, ewolucję zjawiska, pojęcia i miejsce PR w strukturach współczesnych organizacji (w tym w instytucjach kultury, instytucjach samorządowych, centralnych, NGO). Studenci poznają podstawie narzędzie PR oraz sposoby ich ewaluacji, w tym sposobów prowadzenia kampanii komunikacyjnych w mediach tradycyjnych i elektronicznych (oraz społecznościowych). Studenci poznają zasady planowania kampanii informacyjnych w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej.
E-Learning
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Opis nakładu pracy studenta w ECTS
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Wymagania wstępne
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Na poziomie zaawansowanym zna pojęcia, teorie i zasady postępowania zgodnie z obszarem wybranego modułu kształcenia językoznawczego, tj. zagadnieniami dotyczący PR, promocji i gatunków perswazyjnych
potrafi samodzielnie organizować proces uczenia się, uzupełniania informacji oraz doskonalenia kompetencji zawodowych, wykorzystując wiedzę zdobytą w ramach wybranego modułu kształcenia językoznawczego, a także ukierunkowywać innych w tym zakresie, tj. nadążać za trendami w PR, weryfikować wiarygodne informacje, wykorzystać nowe tendencje do planowania i ewaluacji kampanii analizowanych podczas zajęć
jest gotów do zastosowania wiedzy i umiejętności zdobytych podczas realizacji wybranego modułu kształcenia językoznawczego przy planowaniu działalności zawodowej i inspirowaniu aktywności na rzecz środowiska społecznego. tj/ planować i prowadzić ewaluację kampanii promocyjnych. Umie planować strategie informacyjne dla podmiotów, analizować dane z badań naukowych, które mogą być przydatne w pracy PR owca
Kryteria oceniania
Ocenianie ciągłe, kształtujące, prace domowe omawiane podczas zajęć, jako element podnoszący umiejętności i wiedzę studentów.
Ocena bdb: na poziomie zaawansowanym pojęcia, teorie i zasady postępowania zgodnie z obszarem wybranego modułu kształcenia językoznawczego, tj. zagadnieniami dotyczący PR, promocji i gatunków perswazyjnych oraz nadąża za trendami w PR, weryfikuje wiarygodne informacje, wykorzystuje nowe tendencje do planowania i ewaluacji kampanii analizowanych podczas zajęć ; bardzo dobrze planuje strategie informacyjne dla podmiotów, analizować dane z badań naukowych, które mogą być przydatne w pracy PR owca
Db: na poziomie dobrym zna pojęcia, teorie i zasady postępowania zgodnie z obszarem wybranego modułu kształcenia językoznawczego, tj. zagadnieniami dotyczący PR, promocji i gatunków perswazyjnych oraz czasami nadąża za trendami w PR, zwykle weryfikuje wiarygodne informacje, często wykorzystuje nowe tendencje do planowania i ewaluacji kampanii analizowanych podczas zajęć ; przy wsparciu planuje strategie informacyjne dla podmiotów, potrafi w dostatecznym stopniu analizować dane z badań naukowych, które mogą być przydatne w pracy PR owca
Dst: na poziomie dostatecznym zna pojęcia, teorie i zasady postępowania zgodnie z obszarem wybranego modułu kształcenia językoznawczego, tj. zagadnieniami dotyczący PR, promocji i gatunków perswazyjnych oraz rzadko nadąża za trendami w PR, rzadko weryfikuje wiarygodne informacje, czasami wykorzystuje nowe tendencje do planowania i ewaluacji kampanii analizowanych podczas zajęć ; przy znacznym wsparciu planuje strategie informacyjne dla podmiotów, potrafi w dostatecznym stopniu analizować dane z badań naukowych, które mogą być przydatne w pracy PR owca.
Praktyki zawodowe
brak
Literatura
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: