Język rekalmy i zaawansowany creative writing WH-FP-M-II-CreatWrit
W trakcie zajęć studenci:
- zapoznają się z różnorodnymi przekazami reklamowymi oraz uczą się rozpoznawać ich specyfikę języka oraz zastosowanych w nich mechanizmów językowych;
- uczą się opisywać i analizować elementy językowe w przekazach reklamowych;
- poszerzają wiedzę o mechanizmach perswazji językowej i manipulacji;
- rozwijają kreatywność językową podczas analizy kształtu językowego przekazów reklamowych oraz prób tworzenia własnych tekstów o charakterze reklamowym.
Dyscyplina naukowa, do której odnoszą się efekty uczenia się
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Opis nakładu pracy studenta w ECTS
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Wymagania wstępne
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
W zakresie FP2_W09: Student zna zasady postępowania związanego z tworzeniem przekazów reklamowych.
W zakresie FP2_U08: Student potrafi doskonalić własne kompetencje zawodowe.
W zakresie FP2_K05: Student ma świadomość roli przekazów reklamowych i ich języka w przestrzeni społecznej.
Kryteria oceniania
Studenci zaliczają zajęcia na podstawie obecności, aktywnego udziału w zajęciach oraz pracy zaliczeniowej w formie analizy wybranego językowego przekazu reklamowego.
Na ocenę bdb student samodzielnie i trafnie analizuje język przekazu reklamowego.
Na ocenę dobrą student poprawnie analizuje język przekazu reklamowego.
Na ocenę dst student analizuje język przekazu reklamowego korzystając z pomocy innych.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: