Nowoczesne metody literaturoznawcze a literatura epok dawnych WH-FK-II-2-NoMeEpD-L
Zajęcia bazują na lekturze tekstów oryginalnych i relewantnej, tudzież reprezentatywnej dla najważniejszych szkół metodologicznych literatury przedmiotu. Innymi słowy tekst oryginalny czytany jest w oprawie tekstów interpretacyjnych reprezentujących najważniejsze współczesne stanowiska badawcze:
Dyscyplina naukowa, do której odnoszą się efekty uczenia się
E-Learning
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Opis nakładu pracy studenta w ECTS
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Wymagania wstępne
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Student posiada pogłębioną znajomość znaczenia pradygmatu meteodologicznego w pracy naukowej. Zdaje sobie sprawę z ograniczeń nakładanych przez przyjęcie określonego stanowiska metodologicznego. Zdaje sobie sprawę z ewolucji paradygmatów i konieczności stałego uzupełniania wiedzy teoretycznej.
Kryteria oceniania
Ocena na podstawie rozmowy na temat ustalonego wcześniej z wykładowcą dzieła/ fragmentu, z uwzględnieniem teoretycznych kwestii metodologicznych, nowej literatury przedmiotu, etc.
Praktyki zawodowe
Nd
Uwagi
W cyklu 2022/23_L:
Nd. |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: