Wstęp do glottodydaktyki WH-F-FW-M-II-1-WGlot
Studenci poznają i opisują (m.in. na podstawie własnych doświadczeń) uczestników i składowe procesu glottodydaktycznego: uczących się języka obcego, nauczycieli języka obcego, istotę przedmiotu uczenia (się) oraz materiały i narzędzia temu procesowi służące.
Przedmiotem refleksji są cechy, postawy, kompetencje i świadomość językowa nauczycieli języków obcych; cele, motywacje i potrzeby uczących się; formy i jakość materiałów i narzędzi dydaktycznych.
E-Learning
W cyklu 2021/22_Z: E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy | W cyklu 2022/23_Z: E-Learning (pełny kurs) |
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Opis nakładu pracy studenta w ECTS
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Wymagania wstępne
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2023/24_Z: | W cyklu 2021/22_Z: | W cyklu 2022/23_Z: |
Efekty kształcenia
Studenci są przygotowani do uczenia języka jako języka obcego dzięki analizie elementów edukacji językowej i refleksji nad nimi.
Studenci umieją jasno i poprawnie formułować opinie dotyczące edukacji językowej.
Studenci potrafią umiejętnie uzasadniać wartość wielojęzyczności i wielokulturowości.
Studenci sa gotowi do podjęcia zadań zawodowych w sferze edukacji językowej.
Kryteria oceniania
Na ocenę bardzo dobrą studenci znają wszystkie elementy i wszystkich uczestników procesu glottodydaktycznego, potrafią samodzielnie analizować wszelkie sytuacje i zagadnienia związane z uczeniem języka jako obcego.
Na ocenę dobrą studenci znają większość elementów procesu glottotydydaktycznego, umieją analizować większość sytuacji i zagadnień dotyczących nauczania języka jako obcego.
Na ocenę dostateczną studenci znają podstawowe elementy procesu glottodydaktycznego, umieją w podstawowym stopniu poddać analizie główne sytuacje i zagadnienia związane z nauczaniem języka jako obcego.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: