Metody formy pracy na zajęciach z języka włoskiego WH-F-FW-M-II-1-MeFPr
Celem kursu jest przedstawienie Studentom najważniejszych elementów pracy lektora języka obcego, ze szczególnym uwzględnieniem metod i form pracy na zajęciach językowych. Każde zajęcia poświęcone są innemu aspektowi nauczania języka obcego, takiemu jak różnorodność materiałów dydaktycznych, TTT (teacher talking time), czy schemat lekcji językowej.
Podczas zajęć Studenci są aktywizowani do pracy, zarówno w parach, w grupach, jak i indywidualnej. Służy to temu, żeby wiedza, którą mają zdobyć na niniejszych zajęciach dydaktycznych, przekazywana była im nie tylko w formie komunikatu słownego, ale również w formie pozawerbalnej.
E-Learning
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Opis nakładu pracy studenta w ECTS
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Wymagania wstępne
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2023/24_Z: | W cyklu 2022/23_Z: | W cyklu 2021/22_Z: |
Efekty kształcenia
Po ukończeniu kursu Student jest przygotowany do nauczania języka włoskiego jako obcego dorosłych, młodzieży lub dzieci (FW2_U10). Jest gotów do uznawania wartości, jakie niesie wielokulturowość i wielonarodowość (FW2_K04). (FW2_K05), oraz do aktywnego udziału w życiu kulturalnym, oświatowym i naukowym (FW2_K05).
Kryteria oceniania
Uczestnicy zajęć muszą przygotować prezentację powerpoint, która będzie stanowić bazę do omówienia wybranego przez wykładowcę artykułu naukowego.
Na ocenę bardzo dobrą (5) Student musi wykazać się bardzo dobrym przygotowaniem do nauczania języka włoskiego jako obcego dorosłych, młodzieży lub dzieci (FW2_U10). Jest w pełni gotów do uznawania wartości, jakie niesie wielokulturowość i wielonarodowość (FW2_K04). (FW2_K05), oraz do aktywnego udziału w życiu kulturalnym, oświatowym i naukowym (FW2_K05).
Na ocenę dobrą (4) Student musi wykazać się dobrym przygotowaniem do nauczania języka włoskiego jako obcego dorosłych, młodzieży lub dzieci (FW2_U10). Jest w stopniu zadowalającym gotów do uznawania wartości, jakie niesie wielokulturowość i wielonarodowość (FW2_K04). (FW2_K05), oraz do aktywnego udziału w życiu kulturalnym, oświatowym i naukowym (FW2_K05).
Na ocenę dostateczną (5) Student musi wykazać się dość dobrym przygotowaniem do nauczania języka włoskiego jako obcego dorosłych, młodzieży lub dzieci (FW2_U10). Jest w stopniu dostatecznym gotów do uznawania wartości, jakie niesie wielokulturowość i wielonarodowość (FW2_K04). (FW2_K05), oraz do aktywnego udziału w życiu kulturalnym, oświatowym i naukowym (FW2_K05).
Praktyki zawodowe
-
Uwagi
W cyklu 2021/22_Z:
- |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: