Włochy współczesne WH-F-FW-I-3-WlochyWs
- https://e.uksw.edu.pl/course/view.php?id=15703 (w cyklu 2021/22_Z)
- https://e.uksw.edu.pl/course/view.php?id=15703 (w cyklu 2022/23_Z)
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
E-Learning
W cyklu 2023/24_Z: E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy | W cyklu 2020/21_Z: E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy | W cyklu 2022/23_Z: E-Learning (pełny kurs) | W cyklu 2021/22_Z: E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy |
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Opis nakładu pracy studenta w ECTS
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2023/24_Z: | W cyklu 2019/20_Z: | W cyklu 2020/21_Z: | W cyklu 2021/22_Z: | W cyklu 2022/23_Z: |
Efekty kształcenia
Student ma wiedzę o historii Włoch, zarówno w wymiarze politycznym, jak i ekonomicznym, społecznym i kulturowym (F1_W08). Student jest świadomy przynależności do europejskiego kręgu kulturowego oraz współodpowiedzialności za zachowanie dziedzictwa kulturowego Europy i poszczególnych jej regionów, w szczególności zaś dziedzictwa Włoch, do którego przynależy wiedza o historii Włoch (F1_K05). Student potrafi posługiwać się podstawowymi narzędziami badawczymi w zakresie historii XIX wieku i XX wieku, by przeprowadzić analizę i interpretację dzieła w celu odsłonięcia jego znaczeń, społecznych uwikłań i miejsca w procesie historyczno-kulturowym (F1_U16).
Kryteria oceniania
Ocena studentów opiera się na osiągnięciu szerokiej wiedzy na temat omawianych zagadnień, dobrej zdolności komunikacyjnej i używania specyficznego języka, co nagradzane jest ocenami celującym. Na zakończenie kursu przewidziany jest egzamin pisemny. Zaplanowane zostaną dwie daty: jedna w styczniu i druga w marcu
Uwagi
W cyklu 2021/22_Z:
Znajomosc jezyka wloskiego na poziomie B2. |
W cyklu 2022/23_Z:
Znajomosc jezyka wloskiego na poziomie B2. |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: