Lektorat z języka angielskiego WF-ZPS-LJ1
Treści merytoryczne:
1.Przedstawianie się, powitania i pożegnania
2.Styl życia, zwyczaje, zainteresowania, sporty
3.Język angielski na świecie
4. Praca
5.Rozmowy telefoniczne
6. Podróżowanie
7. Opisywanie ludzi i przedmiotów
8. Umawianie się na spotkanie
9. Udzielanie rad
10. Wyrażanie opinii
11. W restauracji
12. Zagadnienia z dziedziny psychologii (pamięć, uczenie się, inteligencja, psycholingwistyka, typy osobowości, emocje)
Materiał gramatyczny:
Czas Present Simple, przysłówki częstotliwości, czas Present Continuous, be going to, czas Past Simple, strona bierna, rzeczowniki policzalne i niepoliczalne
Metody oceny:
Kolokwium na zakończenie roku, obecność i aktywne uczestnictwo w zajęciach, przygotowanie do zajęć.
E-Learning
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Wiedza:
EK1: student zna słownictwo dotyczące poruszanych na zajęciach zagadnień na poziomie odpowiadającym poziomowi zaawansowania grupy
EK2: student zna struktury gramatyczne na poziomie odpowiadającym poziomowi zaawansowania grupy
Umiejętności:
EK3: rozumienie wypowiedzi ze słuchu i wypowedzi pisemnej - student potrafi znaleźć w tekście informacje, określić kontekst sytuacyjny, rozpoznać związki między poszczególymi częściami tekstu
EK4: tworzenie wypowiedzi ustnej - student potrafi wypowiadać się na tematy poruszane na zajęciach, wyrażać i uzasadniać swoją opinię, reagować na wypowiedzi innych osób, udzielać i pozyskiwać informacje
EK5: tworzenie wypowiedzi pisemnej - student formułuje wypowiedzi pisemne stosując właściwą formę i styl
Kompetencje:
EK6: student bierze aktywny udział w zajęciach, formułuje własne wypowiedzi
EK7: student potrafi zorganizować pracę indywidualną mającą na celu przygotowanie prezentacji z wykorzystaniem źródeł w języku angielskim
Kryteria oceniania
Pisemny test na koniec roku (należy otrzymać minimum 50% punktów na ocenę zaliczającą) , obecność na zajęciach (minimum sześć obecności w semestrze, 12 w ciągu roku), aktywny udział w zajęciach, przygotowanie do zajęć.
Literatura
Keith Harding, Rachel Appleby, “International Express Student’s Book Third Edition Pre-intermediate”, Oxford University Press, 2014
Timothy Gilliland, Jenny Dooley, "Psychology", Express Publishing, 2017
Raymond Murphy "Essential Grammar in Use", Cambridge University Press
Raymond Murphy "English Grammar in Use", Cambridge University Press
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: