Lektorat z jezyka angielskiego WF-ZPS-LJ-2
Treści merytoryczne:
Grupa I:
1. Podróżowanie
2. Rozmowy telefoniczne
3. Opisywanie ludzi, zdarzeń i przedmiotów
4. Prezentacje
5. Rady, opinie, prośby
Materiał gramatyczny:
1.Czas Past Simple
2.Strona bierna
3. Rzeczowniki policzalne i niepoliczalne
Grupa II:
1. Styl życia
2. Zmiany zachodzące w świecie
3. Pisanie e-maili i umawianie się na spotkanie
4. Dziedzictwo kulturowe
5. Prezentacje
6. Moda
7. Udzielanie rad, wyrażanie opinii
8. Rozmowy telefoniczne
Materiał gramatyczny:
1.Czasowniki modalne
2.Stopniowanie przymiotników
3.Czas przyszły
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Efekty kształcenia
Wiedza:
EK1: student zna słownictwo dotyczące poruszanych na zajęciach zagadnień na poziomie odpowiadającym poziomowi zaawansowania grupy
EK2: student zna struktury gramatyczne na poziomie odpowiadającym poziomowi zaawansowania grupy
Umiejętności:
EK3: rozumienie wypowiedzi ze słuchu i wypowedzi pisemnej - student potrafi znaleźć w tekście informacje, określić kontekst sytuacyjny, rozpoznać związki między poszczególymi częściami tekstu
EK4: tworzenie wypowiedzi ustnej - student potrafi wypowiadać się na tematy poruszane na zajęciach, wyrażać i uzasadniać swoją opinię, reagować na wypowiedzi innych osób, udzielać i pozyskiwać informacje
EK5: tworzenie wypowiedzi pisemnej - student formułuje wypowiedzi pisemne stosując właściwą formę i styl
Kompetencje:
EK6: student bierze aktywny udział w zajęciach, formułuje własne wypowiedzi
EK7: student potrafi zorganizować pracę indywidualną mającą na celu przygotowanie prezentacji z wykorzystaniem źródeł w języku angielskim
Literatura
GrupaI:
Keith Harding, Rachel Appleby, “International Express Student’s Book Third Edition Pre-intermediate”, Oxford University Press, 2014
Grupa II:
Keith Harding, Alastair Lane, “International Express Student’s Book Third Edition Intermediate”, Oxford University Press, 2014
Rachel Appleby and Frances Watkins, “International Express Student’s Book Third Edition upper-intermediate”, Oxford University Press, 2014
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: