Aspekty społeczno-edukacyjne zrównoważonego rozwoju WF-ZOB-ASZR
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Efekty kształcenia
Wiedza
K_W02 - Student rozumie i wyjaśnia związki i zależności między różnymi dyscyplinami nauk przyrodniczych, a w szczególności między przyrodą ożywioną a nieożywioną
K_W05 - Student charakteryzuje poziomy organizacji życia, bioróżnorodności biologicznej i wzajemne oddziaływania organizmów na środowisko
K_W06 - Student opisuje przyrodę jako zbiór wartości poznawczych, ekonomicznych, estetycznych i edukacyjnych
K_W07 - Student zna rolę i znaczenie środowiska przyrodniczego dla funkcjonowania człowieka; rozumie związki między środowiskiem i zdrowiem człowieka, kulturą i uwarunkowaniami prawno-ekonomicznymi
K_W09 - Student opisuje problemy zagrożeń cywilizacyjnych w skali globalnej, regionalnej i lokalnej oraz zrównoważonego rozwoju
Umiejętności
K_U02 - Student korzysta na poziomie podstawowym z literatury w języku obcym (angielskim)
- Student korzysta z informacji źródłowych w języku polskim i angielskim (np. mapy, fotografie, wywiad, Internet, czasopisma fachowe) prowadzi analizy, syntezy, podsumowania, krytyczne oceny i poprawne wnioskowania
K_U09 - student stawia poprawne hipotezy dotyczące przyczyn zaistniałych sytuacji/zagrożeń oparte na logicznych przesłankach
Kompetencje społeczne
K_K05 - student wykazuje ostrożność i krytycyzm w przyjmowaniu informacji z literatury naukowej, Internetu, a szczególnie dostępnej w masowych mediach, mających odniesienie do ochrony środowiska
ECTS [1 ECTS = 30(25) godz.]:
udział w wykładzie: 20 godzin
Przegląd literatury i przygotowanie referatu: 55 godzin
suma godzin: 75 [75/30(25)=3]
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: