Psychologia ogólna: różnice indywidualne 2 WF-PS-PRI2
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Obowiązkowy poprzednik
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Efekty kształcenia
Wiedza:
1) charakteryzuje podstawowe koncepcje temperamentu
2) wyjaśnia funkcje regulacyjne temperamentu
3) omawia badania nad genezą różnic indywidualnych
4) wymienia podstawowe metody pomiaru temperamentu
5) rozumie etyczne i prawne aspekty stosowania kwestionariuszy
6) wymienia i charakteryzuje główne wymiary stosowane przy opisie stylów poznawczych
Umiejętności:
1) umie przeprowadzić badanie wybranymi kwestionariuszami
2) potrafi zinterpretować wyniki
3) potrafi integrować wyniki i dokonywać diagnozy temperamentu
4) potrafi przekazywać informacje zwrotne o wynikach badania
kwestionariuszowego
5) umie wykorzystać wiedzę o regulacyjnych funkcjach temperamentu przy diagnozie i prognozie ludzkich zachowań
Kompetencje:
1) wykazuję zrozumienie i tolerancję wobec różnorodności
2) ma świadomość odpowiedzialności za stawiane diagnozy i przekazywane informacje zwrotne
3) respektuje i szanuje prawa osób badanych oraz autorów i wydawców testów
ECTS:
udział w wykładzie - 30
udział w ćwiczeniach - 30
lektura tekstów - 25
przygotowanie do egzaminu - 25
przygotowanie do kolokwium - 35
konsultacje - 5
SUMA GODZIN 150 [150 : 25 = 6]
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: