Podstawy kontraktu terapeutycznego w pracy środowiskowej WF-P-PTSDiM-PKT
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Kryteria oceniania
19 Kryteria oceniania obecność na zajęciach
● wykonanie ćwiczenia - przygotowanie kontraktu terapeutycznego do pracy z dzieckiem/ nastolatkiem i jego rodziną z uwzględnieniem zasad poznanych w toku zajęć. Identyfikacja potencjalnych zagrożeń oraz zasobów dziecka i jego środowiska.
Literatura
18 Literatura Grzegorzewska, I., Cierpiałkowska, L., Borkowska, A. (red). (2020). Psychologia kliniczna dzieci i młodzieży.:
Rozdział 9. Etyczne aspekty diagnozy i pomocy psychologicznej dzieciom i ich rodzicom s.265-278.
Rozdział 29. Specyfika pomocy psychologicznej i psychoterapeutycznej dla dzieci, młodzieży i rodzin s.739-754.
Cierpiałkowska, L., Sęk, H. (red). (2016). Psychologia kliniczna.
Rozdział 28. Psychoterapia indywidualna i grupowa. 607-638.
Rozdział 32. społeczna rehabilitacja zaburzeń psychicznych. Środowiskowe metody pomocy osobom z doświadczeniem choroby psychicznej.
Grzesiuk, L. (red.). Psychoterapia. Praktyka. Podręcznik akademicki.
Rozdział 1. organizacja psychoterapii grupowej. 1.5. Kontrakt grupowy.
Rozdział 2. Czynniki leczące w psychoterapii grupowej.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: