Podstawy interwencji poznawczo-behawioralnych w wybranych zaburzeniach emocjonalnych dzieci i młodzieży WF-P-PTSDiM-PIPB
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Wiedza:
Słuchacz po ukończonym warsztatach będzie znał wybrane zaburzenia psychiczne u dzieci i młodzieży oraz znał wybrane interwencje behawioralno-poznawcze. Kompetencje: Słuchacz będzie umiał zastosować wybrane interwencje behawioralno-poznawcze
Kryteria oceniania
zaliczenie: opracowanie wybranego scenariusza zajęć z uwzględnieniem metod socjoterapii w pracy środowiskowej (emocje, problemy w komunikowaniu się, agresja)
obecność na zajęciach
Literatura
18 Literatura 1. Zaburzenia psychiczne u dzieci i młodzieży. red. Remberk
2. Psychoterapia poznawczo-behawioralna dzieci i młodzieży. Przewodnik praktyka. Kołakowski
3. Czujesz tak jak myślisz. Stallard
4. Terapia poznawczo-behawioralan zaburzeń lękowych u dzieci.
Podręcznik terapeuty. Program "Zaradny Kot". Kendal
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: