SP: Etyczne strategie argumentacyjne wobec nowych procedur medycznych WF-FI-212-SPE-ME22
Wokół przynajmniej niektórych zagadnień z zakresu bioetyki toczy się ożywiony dyskurs publiczny, mający – na różnych płaszczyznach – bardziej lub mniej racjonalny charakter. Celem zajęć jest wprowadzenie w naturę tego dyskursu, przedstawienie jego form i wykorzystywanych dróg argumentacyjnych. Informacje te posłużą analizie wybranych wypowiedzi pojawiających się w mediach i przygotowaniu własnych.
E-Learning
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Wymagania wstępne
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Wiedza:
- pogłębienie wiedzy dotyczącej uzasadniania twierdzeń
- świadomość stosowanych chwytów erystycznych
- rozumienie stanowisk etycznych i filozoficznych istotnych w bioetyce
Umiejętności:
- analizowanie wypowiedzi dotyczących kwestii bioetycznych
- budowanie argumentacji odpowiadającej typowi wypowiedzi
Kryteria oceniania
na ocenę końcową składają się:
- obecność na zajęciach
- wykonywania prac domowych
- ocena z pracy końcowej
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: