Seminarium licencjackie z logiki 3 WF-FI-12-SL3-SW22
Zajęcia są całkowicie zorientowane na tematykę prac licencjackich studentów zapisanych. Wszystkie tematy, które są brane pod uwagę, są już zaakceptowane przez Radę Wydziału. Studenci prezentują wstępne autorskie opracowania, które są poddawane pod dyskusję uczestników i korektę osoby prowadzącej. W efekcie zajęć uczestnicy mają za zadanie ukończyć pisanie prac licencjackich.
W cyklu 2022/23_L:
W tym semestrze studenci koncentrują się głównie na: |
E-Learning
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Opis nakładu pracy studenta w ECTS
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Wymagania wstępne
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Wiedza: Student ma uporządkowaną znajomość i rozumie problematykę podjętą w swojej pracy licencjackiej z zakresu logiki filozoficznej.
Umiejętności: Student trafnie definiuje pojęcia, poprawnie rekonstruuje poznane systemy dedukcyjne i potrafi stosować je w prostych rozumowaniach pozalogicznych.
Kompetencje: Na podstawie napisanej pracy licencjackiej jest przygotowany koncepcyjnie do podejmowania nowych zadań twórczych, w szczególności ma wstępne kompetencje związane z przyszłym pisaniem pracy magisterskiej.
Kryteria oceniania
Przyjęte są dwa kryteria oceny:
- obecność (maksymalna liczna nieobecności - 10 % z całości godzin przypadających na kurs)
- ocena końcowej tekstu, który jest końcową wersją pracy przeznaczonej do egzaminu licencjackiego
Praktyki zawodowe
nie dotyczy
Literatura
Jest całkowicie zdeterminowana tematyką, którą podejmuje się w danym cyklu.
W cyklu 2022/23_L:
1. K.Świętorzecka, First-Order Logic of Change, 2022, Logic Journal of the IGPL, https://doi.org/10.1093/jigpal/jzac063 |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: