Biomedyczne podstawy rozwoju i wychowania WB-BI-MGR2-43
Celem przedmiotu jest zapoznanie studenta z zagadnieniami związanymi z biomedycznymi podstawami rozwoju i wychowania, w tym terminologią, procesami i metodologią badawczą.
Dyscyplina naukowa, do której odnoszą się efekty uczenia się
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Opis nakładu pracy studenta w ECTS
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Wymagania wstępne
Efekty kształcenia
Wiedza:
EP1. Student zna i rozumie terminologię, zjawiska i procesy biologiczne, potrafi wyjaśnić zagadnienia z zakresu biomedycznych podstaw rozwoju i wychowania opierając się na metodach statystycznych i bioinformatycznych
Umiejętności:
EP2. Student potrafi zastosować techniki i narzędzia badawcze, zbierać i interpretować dane oraz formułować na ich podstawie wnioski
Kompetencje społeczne:
Student jest gotów do krytycznej oceny posiadanej wiedzy i rozumie, że na podstawie wiedzy może rozwiązać zagadnienia badawcze
EP3.
Kryteria oceniania
Egzamin końcowy z wykładów (test jednokrotnego wyboru):
94-100% - 5
93-88% - 4,5
87-80% - 4
79-70% - 3,5
69-60% - 3
mniej niż 59,9% - 2
Student może podejść do egzaminu po zaliczeniu ćwiczeń z przedmiotu.
Kolokwium pisemne - ćwiczenia (test jednokrotnego wyboru):
94-100% - 5
93-88% - 4,5
87-80% - 4
79-70% - 3,5
69-60% - 3
mniej niż 59,9% - 2
Kryteria oceniania:
Wiedza:
Na ocenę 2 ndst., student nie zna i nie rozumie terminologii, zjawisk i procesów biologicznych, nie potrafi wyjaśnić zagadnień z zakresu biomedycznych podstaw rozwoju i wychowania opierając się na metodach statystycznych i bioinformatycznych
Na ocenę 3 dst. student w stopniu podstawowym: zna i rozumie terminologię, zjawiska i procesy biologiczne, potrafi wyjaśnić zagadnienia z zakresu biomedycznych podstaw rozwoju i wychowania opierając się na metodach statystycznych i bioinformatycznych
Na ocenę 4 db. student w stopniu dobrym: zna i rozumie terminologię, zjawiska i procesy biologiczne, potrafi wyjaśnić zagadnienia z zakresu biomedycznych podstaw rozwoju i wychowania opierając się na metodach statystycznych i bioinformatycznych
Na ocenę 5 bdb. student w stopniu bardzo dobrym: zna i rozumie terminologię, zjawiska i procesy biologiczne, potrafi wyjaśnić zagadnienia z zakresu biomedycznych podstaw rozwoju i wychowania opierając się na metodach statystycznych i bioinformatycznych
Umiejętności:
Na ocenę 2 ndst. student nie potrafi zastosować technik i narzędzi badawczych, zbierać i interpretować danych oraz formułować na ich podstawie wniosków
Na ocenę 3 dst. student w stopniu podstawowym: potrafi zastosować techniki i narzędzia badawcze, zbierać i interpretować dane oraz formułować na ich podstawie wnioski
Na ocenę 4 db. student w stopniu dobrym: potrafi zastosować techniki i narzędzia badawcze, zbierać i interpretować dane oraz formułować na ich podstawie wnioski
Na ocenę 5 bdb. student w stopniu bardzo dobrym: potrafi zastosować techniki i narzędzia badawcze, zbierać i interpretować dane oraz formułować na ich podstawie wnioski
Kompetencje społeczne:
Na ocenę 2 ndst., student nie jest gotów do krytycznej oceny posiadanej wiedzy i nie rozumie, że na podstawie wiedzy może rozwiązać zagadnienia badawcze
Na ocenę 3 dst., student w stopniu dostatecznym: jest gotów do krytycznej oceny posiadanej wiedzy i rozumie, że na podstawie wiedzy może rozwiązać zagadnienia badawcze
Na ocenę 4 db., student w stopniu dobrym: jest gotów do krytycznej oceny posiadanej wiedzy i rozumie, że na podstawie wiedzy może rozwiązać zagadnienia badawcze
Na ocenę 5 bdb., student w stopniu bardzo dobrym: jest gotów do krytycznej oceny posiadanej wiedzy i rozumie, że na podstawie wiedzy może rozwiązać zagadnienia badawcze
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: