Antropologia kliniczna WB-BI-MGR-24cw
Wykorzystanie metod badawczych, poznanych podczas wykładów. Student prowadzi badania z wykorzystaniem metod stosowanych w antropologii klinicznej, np. określa postawę ciała, dysmorofologię, potrafi przeprowadzić badania dotyczące rozwoju dzieci.
Dyscyplina naukowa, do której odnoszą się efekty uczenia się
E-Learning
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Opis nakładu pracy studenta w ECTS
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Wymagania wstępne
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Wykłady:
Przedmiotowe efekty uczenia się w zakresie wiedzy:
Efekt przedmiotowy 1. Student rozumie zaawansowaną problematykę antropologii klinicznej, posiada szczegółową wiedzę
na temat omawiane podczas zajęć
Efekt przedmiotowy 2. Student rozumie wzajemne powiązania między różnymi gałęziami biologii człowieka, anatomii i
morfologii.
Ćwiczenia:
Przedmiotowy efekt uczenia się w zakresie umiejętności:
Efekt przedmiotowy 3. student potrafi wykorzystać przedstawione metody badawcze, a także wykorzystać źródła
elektroniczne do dogłębnej analizy tematyki.
Przedmiotowe efekty uczenia się w zakresie kompetencji społecznych:
Efekt przedmiotowy 4. Student zachowuje otwartość na problematykę badawczą, pogłębia systematycznie wiedzę i potrafią
ją praktycznie wykorzystać
Efekt przedmiotowy 5. Student rozumie potrzebę wyznaczania priorytetów sobie oraz innym podczas pracy w grupie
3 ECTS [1 ECTS=30 godzin]
Udział w wykładach: 15 godzin
Przygotowanie do egzaminu: 15 godzin
Udział w ćwiczeniach: 15 godzin
Przygotowanie do kolokwiów praktycznych: 30 godzin
Uzupełnianie zeszytu ćwiczeń: 15 godzin
suma: 90 godzin [90/30=3]
Kryteria oceniania
Ćwiczenia:
Metody i kryteria oceniania w zakresie umiejętności
Student w zakresie umiejętności potrafi:
- na ocenę 2 (ndst.) - nie potrafi wykazywać krytycznej analizy i selekcji informacji, zwłaszcza ze źródeł elektronicznych
- na ocenę 3 (dst.) - na podstawowym poziomie potrafi wykazać krytyczną analizę i selekcję informacji, zwłaszcza ze źródeł elektronicznych
- na ocenę 4 (db.) - na odpowiednim poziomie potrafi wykazać krytyczną analizę i selekcję informacji, zwłaszcza ze źródeł elektronicznych
- na ocenę 5 (bdb.) - na wysokim poziomie potrafi wykazać krytyczną analizę i selekcję informacji, zwłaszcza ze źródeł elektronicznych
Metody i kryteria oceniania w zakresie kompetencji społecznych
Student w zakresie w zakresie kompetencji społecznych jest gotów do:
- na ocenę 2 (ndst.) - nie jest gotów do krytycznej oceny posiadanej wiedzy i odbieranych treści uznawania znaczenia wiedzy w rozwiązywaniu problemów poznawczych systematycznej aktualizacji wiedzy przyrodniczej i zna jej praktyczne zastosowania; nie jest gotów do odpowiedniego określenia priorytetów służących realizacji określonego przez siebie lub innych zadania
- na ocenę 3 (dst.) - w stopniu podstawowym jest gotów do krytycznej oceny posiadanej wiedzy i odbieranych treści uznawania znaczenia wiedzy w rozwiązywaniu problemów poznawczych systematycznej aktualizacji wiedzy przyrodniczej i zna jej praktyczne zastosowania; w stopniu podstawowym jest gotów do odpowiedniego określenia priorytetów służących realizacji określonego przez siebie lub innych zadania
- na ocenę 4 (db.) - na odpowiednim poziomie jest gotów do krytycznej oceny posiadanej wiedzy i odbieranych treści uznawania znaczenia wiedzy w rozwiązywaniu problemów poznawczych systematycznej aktualizacji wiedzy przyrodniczej i zna jej praktyczne zastosowania; na wystarczającym poziomie jest gotów do odpowiedniego określenia priorytetów służących realizacji określonego przez siebie lub innych zadania
- na ocenę 5 (bdb.) - na wysokim poziomie jest gotów do krytycznej oceny posiadanej wiedzy i odbieranych treści uznawania znaczenia wiedzy w rozwiązywaniu problemów poznawczych systematycznej aktualizacji wiedzy przyrodniczej i zna jej praktyczne zastosowania; na wysokim poziomie jest gotów do odpowiedniego określenia priorytetów służących realizacji określonego przez siebie lub innych zadania
Kolokwium praktyczne:
94-100% - 5
93-88% - 4,5
87-80% - 4
79-70% - 3,5
69-60% - 3
mniej niż 59,9% - 2
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: