Ekologia i ewolucja pasożytnictwa WB-BI-EOP-16ćw
Celem przedmiotu jest zapoznanie studenta z ekologią i ewolucją pasożytnictwa: terminologią, procesami, metodami oraz przyrządami badawczymi.
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Opis nakładu pracy studenta w ECTS
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Efekty kształcenia
Wiedza:
1. Student zna podstawowe zjawiska, procesy i terminologię stosowaną w ekologii i ewolucji pasożytnictwa
Umiejętności:
2. Student potrafi zastosować podstawowe techniki i narzędzia badawcze zarówno w laboratorium jak i w terenie
3. Student potrafi przygotować wystąpienie ustne z zakresu ewolucji ekologii pasożytnictwa
Kompetencje społeczne:
4. Student rozumie potrzebę krytycznego spojrzenia na własną wiedzę z zakresu ewolucji i ekologii pasożytnictwa
Kryteria oceniania
Kryteria oceniania - wykłady:
Egzamin: testowy jednokrotnego wyboru
100-94% - 5
93-88% - 4,5
87-80& - 4
79-70% - 3,4
69-60% - 3
59 i mniej - 2
Kolokwium pisemne: test jednokrotnego wyboru oraz pytania otwarte
100-94% - 5
93-88% - 4,5
87-80& - 4
79-70% - 3,4
69-60% - 3
59 i mniej - 2
Kryteria oceniania:
Wiedza:
Na ocenę 2 ndst. student nie zna podstawowych zjawisk, procesów i terminologii stosowanej w ekologii i ewolucji pasożytnictwa
Na ocenę 3 dst, student w podstawowym stopniu zna podstawowych zjawisk, procesów i terminologii stosowanej w ekologii i ewolucji pasożytnictwa
Na ocenę 4 dst, student w dobrym stopniu zna podstawowych zjawisk, procesów i terminologii stosowanej w ekologii i ewolucji pasożytnictwa
Na ocenę 5 dst, student w bardzo stopniu zna podstawowych zjawisk, procesów i terminologii stosowanej w ekologii i ewolucji pasożytnictwa
Umiejętności:
Na ocenę 2 ndst., student nie potrafi zastosować podstawowych technik i narzędzi badawczych zarówno w laboratorium jak i w terenie; nie potrafi przygotować wystąpienia ustnego z zakresu ewolucji ekologii pasożytnictwa
Na ocenę 3 dst., student w stopniu podstawowym potrafi zastosować podstawowe techniki i narzędzia badawcze zarówno w laboratorium jak i w terenie; w stopniu podstawowym potrafi przygotować wystąpienie ustne z zakresu ewolucji ekologii pasożytnictwa
Na ocenę 4 db., student w stopniu dobrym potrafi zastosować podstawowe techniki i narzędzia badawcze zarówno w laboratorium jak i w terenie; w stopniu dobrym potrafi przygotować wystąpienie ustne z zakresu ewolucji ekologii pasożytnictwa
Na ocenę 5 bdb., student w stopniu bardzo dobrym potrafi zastosować podstawowe techniki i narzędzia badawcze zarówno w laboratorium jak i w terenie; w stopniu bardzo dobrym potrafi przygotować wystąpienie ustne z zakresu ewolucji ekologii pasożytnictwa
Kompetencje społeczne:
Na ocenę 2 ndst., student nie rozumie potrzeby krytycznego spojrzenia na własną wiedzę z zakresu ewolucji i ekologii pasożytnictwa
Na ocenę 3 dst. student w stopniu podstawowym rozumie potrzebę krytycznego spojrzenia na własną wiedzę z zakresu ewolucji i ekologii
pasożytnictwa
Na ocenę 4 db. student w stopniu dobrym rozumie potrzebę krytycznego spojrzenia na własną wiedzę z zakresu ewolucji i ekologii pasożytnictwa
Na ocenę 5 bdb. student w stopniu bardzo dobrym rozumie potrzebę krytycznego spojrzenia na własną wiedzę z zakresu ewolucji i ekologii pasożytnictwa
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: