Biologiczne integrowane metody ochrony roślin WB-BI-EOP-15ćw
Celem przedmiotu jest zapoznanie studenta z biologicznymi integrowanymi metodami, ochrony roślin: terminologią, procesami, metodami oraz przyrządami badawczymi.
Dyscyplina naukowa, do której odnoszą się efekty uczenia się
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Opis nakładu pracy studenta w ECTS
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Efekty kształcenia
EP w zakresie wiedzy:
1. Student zna podstawowe zjawiska, procesy i terminologię stosowaną w biologicznych integrowanych metodach ochrony roślin
2. Student rozumie związek między osiągnięciami biologicznych integrowanych metodach ochrony roślin a możliwością ich wykorzystania w życiu społeczno-gospodarczym z uwzględnieniem zrównoważonego rozwoju
EP w zakresie umiejętności:
3. Student potrafi zastosować techniki i narzędzia badawcze w zakresie biologicznych integrowanych metodach ochrony roślin
4. Student potrafi wyszukać i wykorzystać literaturę w języku polskim i angielskim, aby móc się wypowiadać na tematy związane z biologicznymi integrowanymi metodami ochrony roślin
EP w zakresie kompetencji społecznych:
5. Student zasięga opinii ekspertów, jeśli sam nie potrafi rozwiązać problemu badawczego
Kryteria oceniania
Kryteria oceniania - wykłady:
Egzamin: testowy jednokrotnego wyboru
100-94% - 5
93-88% - 4,5
87-80& - 4
79-70% - 3,4
69-60% - 3
59 i mniej - 2
Kolokwium pisemne: test jednokrotnego wyboru oraz pytania otwarte
100-94% - 5
93-88% - 4,5
87-80& - 4
79-70% - 3,4
69-60% - 3
59 i mniej - 2
Kryteria oceniania:
Wiedza:
Na ocenę 2 ndst. student nie zna podstawowych zjawisk, procesów i terminologii stosowanej w biologicznych integrowanych metodach ochrony roślin; nie rozumie związku między osiągnięciami biologicznych integrowanych metodach ochrony roślin a możliwością ich wykorzystania w życiu społeczno-gospodarczym z uwzględnieniem zrównoważonego rozwoju
Na ocenę 3 dst. student w podstawowym stopniu zna podstawowe zjawiska, procesy i terminologię stosowaną w biologicznych integrowanych metodach ochrony roślin; w podstawowym stopniu rozumie związek między osiągnięciami biologicznych integrowanych metodach ochrony roślin a możliwością ich wykorzystania w życiu społeczno-gospodarczym z uwzględnieniem zrównoważonego rozwoju
Na ocenę 4 db. student w dobrym stopniu zna podstawowe zjawiska, procesy i terminologię stosowaną w biologicznych integrowanych metodach ochrony roślin; w dobrym stopniu rozumie związek między osiągnięciami biologicznych integrowanych metodach ochrony roślin a możliwością ich wykorzystania w życiu społeczno-gospodarczym z uwzględnieniem zrównoważonego rozwoju
Na ocenę 5 bdb. student w bardzo dobrym stopniu zna podstawowe zjawiska, procesy i terminologię stosowaną w biologicznych integrowanych metodach ochrony roślin; w bardzo dobrym stopniu rozumie związek między osiągnięciami biologicznych integrowanych metodach ochrony roślin a możliwością ich wykorzystania w życiu społeczno-gospodarczym z uwzględnieniem zrównoważonego rozwoju
Umiejętności:
Na ocenę 2 ndst. student nie potrafi zastosować technik i narzędzi badawczych w zakresie biologicznych integrowanych metodach ochrony roślin; nie potrafi wyszukać i wykorzystać literatury w języku polskim i angielskim, aby móc się wypowiadać na tematy związane z biologicznymi integrowanymi metodami ochrony roślin
Na ocenę dst. 3, student w stopniu podstawowym potrafi zastosować techniki i narzędzia badawcze w zakresie biologicznych integrowanych metodach ochrony roślin; w stopniu podstawowym potrafi wyszukać i wykorzystać literaturę w języku polskim i angielskim, aby móc się wypowiadać na tematy związane z biologicznymi integrowanymi metodami ochrony roślin
Na ocenę db. 4, student w stopniu dobrym potrafi zastosować techniki i narzędzia badawcze w zakresie biologicznych integrowanych metodach ochrony roślin; w stopniu dobrym potrafi wyszukać i wykorzystać literaturę w języku polskim i angielskim, aby móc się wypowiadać na tematy związane z biologicznymi integrowanymi metodami ochrony roślin
Na ocenę bdb. 5, student w stopniu bardzo dobrym potrafi zastosować techniki i narzędzia badawcze w zakresie biologicznych integrowanych metodach ochrony roślin; w stopniu bardzo dobrym potrafi wyszukać i wykorzystać literaturę w języku polskim i angielskim, aby móc się wypowiadać na tematy związane z biologicznymi integrowanymi metodami ochrony roślin
Kompetencje społeczne:
Na ocenę 2 ndst, student nie zasięga opinii ekspertów, jeśli sam nie potrafi rozwiązać problemu badawczego
Na ocenę 3 dst. student w stopniu podstawowym zasięga opinii ekspertów, jeśli sam nie potrafi rozwiązać problemu badawczego
Na ocenę 4 db. student w stopniu dobrym zasięga opinii ekspertów, jeśli sam nie potrafi rozwiązać problemu badawczego
Na ocenę 5 db. student w stopniu bardzo dobrym zasięga opinii ekspertów, jeśli sam nie potrafi rozwiązać problemu badawczego
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: