Life history strategies WB-BI-ANG-67cw
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Dyscyplina naukowa, do której odnoszą się efekty uczenia się
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Opis nakładu pracy studenta w ECTS
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Wymagania wstępne
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Efekt kształcenia nr 2a. korzysta ze zrozumieniem z literatury tematycznej:
- na ocenę 2 (ndst.): nie umie dobrać odpowiedniej literatury i zaprezentować najważniejszych informacji z danego działu tematycznego;
- na ocenę 3 (dst.): umie dobrać niewystarczająco literaturę i zaprezentować najważniejsze informacje z danego działu tematycznego;
- na ocenę 4 (db.): umie dobrać większość podstawowej literatury i zaprezentować najważniejsze informacje z danego działu tematycznego;
- na ocenę 5 (bdb.): umie poprawnie dobrać literaturę i zaprezentować najważniejsze informacje z danego działu tematycznego;
Efekt kształcenia nr 2b. wykorzystuje literaturę tematyczną z różnych źródeł:
- na ocenę 2 (ndst.): nie umie korzystać z literatury i zdobywać informacji z różnych źródeł;
- na ocenę 3 (dst.): umie korzystać z literatury z jednego źródła;
- na ocenę 4 (db.): umie korzystać z literatury i zdobywać informacje z kilku źródeł;
- na ocenę 5 (bdb.): umie korzystać z literatury i zdobywać informacje z wielu źródeł, również obcojęzycznych.
Efekt kształcenia nr 2c. wykazuje umiejętność analizy procesów rządzących strategiami życiowymi na podstawie różnorodnych danych:
- na ocenę 2 (ndst.): nie umie przygotować i zanalizować problemu w zakresie tematyki badań;
- na ocenę 3 (dst.): umie z kilkoma błędami przygotować i zanalizować problemu w zakresie tematyki badań;
- na ocenę 4 (db.): umie poprawnie przygotować i zanalizować problemu w zakresie tematyki badań;
- na ocenę 5 (bdb.): umie bezbłędnie przygotować i i zanalizować problemu w zakresie tematyki badań.
Efekt kształcenia nr 3a. potrafi współdziałać i pracować w grupie przy realizacji zadanego problemu badawczego:
- na ocenę 2 (ndst.): nie wykazuje chęci i nie umie włączyć się w realizację wspólnego zadania badawczego;
- na ocenę 3 (dst.): wykazuje chęć i częściowo umie włączyć się w realizację wspólnego zadania badawczego;
- na ocenę 4 (db.): wykazuje chęć i umie włączyć się w realizację wspólnego zadania badawczego, umie pracować w grupie;
- na ocenę 5 (bdb.): wykazuje wiodąca rolę w grupie oraz potrafi organizować pracę przy realizacji wspólnego zadania badawczego;
Efekt kształcenia nr 3b. poprawnie identyfikuje i rozstrzyga dylematy związane z zawodem biologa ewolucyjnego:
- na ocenę 2 (ndst.): nie umie poprawnie identyfikować dylematów związanych z zawodem biologa ewolucyjnego;
- na ocenę 3 (dst.): umie w sposób ograniczony poprawnie identyfikować dylematy związane z zawodem biologa ewolucyjnego;
- na ocenę 4 (db.): umie poprawnie identyfikować dylematy związane z zawodem biologa ewolucyjnego;
- na ocenę 5 (bdb.): umie wyczerpująco identyfikować i poprawnie rozstrzyga dylematy związane z zawodem biologa ewolucyjnego.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: