Edukacja zdrowotna i marketing społeczny UKSW-P-ZPM-EZMS
Przedmiot skupia się na omówieniu zagadnień z zakresu zdrowia i choroby prezentując ich definicyjne ujęcie. Prezentuje obszar i zadania edukacji zdrowotnej.
Zajęcia skupiają się na omówieniu również promocji i prewencji w zakresie zdrowia zarówno w ujęciu definicyjnym jak i funkcjonalnym. Ukazują założenia marketingu społecznego w odniesieniu do szeroko rozumianej promocji zdrowia, prewencji i profilaktyki chorób.
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Opis nakładu pracy studenta w ECTS
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Kryteria oceniania
Po zakończonym czasie realizacji przedmiotu Student:
- na ocenę 2 (ndst.): nie zna i nie umie wykorzystywać podstawowych informacji z zakresu problematyki przedmiotu
- na ocenę 3 (dst.): zna i poprawnie wykorzystuje zaledwie kilka informacji z zakresu wiedzy o zdrowiu i sposobach jej przekazywania w pracy z ludźmi
- na ocenę 3+ (dst plus): zna i poprawnie wykorzystuje kilka podstawowych informacji z zakresu wiedzy o zdrowiu i sposobach jej przekazywania w pracy
- na ocenę 4 (db.): zna i poprawnie wykorzystuje podstawowe informacje z zakresu problematyki przedmiotu, potrafi je porównać oraz zastosować
- na ocenę 4+ (db plus): zna i poprawnie wykorzystuje podstawowe i rozszerzone informacje z zakresu wiedzy o zdrowiu i sposobach jej przekazywania w pracy
- na ocenę 5 (bdb.): potrafi poprawnie wykorzystać zaproponowane w trakcie zajęć procedury, potrafi porównać ich efektywność a także samodzielnie identyfikować narzędzia potrzebne do rozwiązywania zadanego problemu z jednoczesnym uzasadnieniem wyboru.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: