Zarządzanie strategiczne na rynku usług medycznych UKSW-P-MBA-ZSRUM
1. Zarządzanie strategiczne na rynku usług medycznych
2. Przedmiot oraz charakterystyczne cechy współczesnego zarządzania.
3 Istota i treść zarządzania strategicznego.
4. Zarządzanie strategiczne w ochronie zdrowia
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Kryteria oceniania
Test obejmujący 10 pytań zamkniętych (w każdym pytaniu 4 możliwe odpowiedzi, jedna odpowiedź poprawna) . Ocena końcowa zależy od liczby odpowiedzi poprawnych: 6 – dst, 7 – dst plus, 8- db, 9 – db plus, 10 – bdb.
Literatura
1. Linda E. Swayne, W. Jack Duncan, Peter M. Ginter, Zarządzanie strategiczne w ochronie zdrowia, Wolters Kluwer Polska, Warszawa 2012.
2. Maria Romanowska: Zarządzanie strategiczne firmą, CIM, Warszawa 1996.
3. Grażyna Gierszewska, Maria Romanowska: Analiza strategiczna przedsiębiorstwa, PWE, Warszawa 2014.
1. Marek Lisiecki: Jakość w zarządzaniu organizacjami, Wydawnictwo UKSW, Warszawa 2020.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: