Negocjacje i Savoir vivre w biznesie CSDZ-ABK-NSV
Celem warsztatów jest rozwój następujących kompetencji: autoprezentacja, radzenie sobie ze stresem, podejmowanie decyzji.
Warsztaty będą składały się z dwóch bloków tematycznych:
I. Negocjacje w biznesie
1. Przygotowanie do rozmów
2. Techniki negocjacyjne
• ćwiczenie komunikacji werbalnej i niewerbalnej
• techniki wywierania wpływu, manipulacji, perswazji
• taktyki negocjacyjne dla różnego rodzaju partnerów (roszczeniowi, atakujący, niezdecydowani, niezaangażowani)
3.Zakończenie negocjacji
II. Savoir-vivre w biznesie
1. Na czym polega savoir-vivre w biznesie
• korzyści ze stosowania
• etykieta wobec klientów, przełożonych, współpracowników
• savoir-vivre dla przełożonych
• savoir-vivre dla uczestników
• granice poufałości w kontaktach zawodowych
2. Dress code w firmie (dla kobiet i mężczyzn)
3. Powitanie (podanie ręki, przedstawienie się, wizytówki)
4. Etykieta w komunikacji (rozmowa bezpośrednia, kontakty telefoniczne i mailowe)
Opis pracy studenta
16h Obecność i zaangażowanie podczas zajęć z bloku tematycznego: Negocjacje w biznesie.
10h Praca własna – przygotowanie do zajęć z bloku tematycznego: Negocjacje w biznesie.
16h Obecność i zaangażowanie podczas zajęć z bloku tematycznego: Savoir- vivre w biznesie.
11h Praca własna – przygotowanie do zajęć z bloku tematycznego: Savoir- vivre w biznesie.
8h Zadanie 1 z obszaru, którego dotyczy szkolenie
8h Zadanie 2 z obszaru, którego dotyczy szkolenie
8h Zadanie 3 z obszaru, którego dotyczy szkolenie
8h Zadanie 4 z obszaru, którego dotyczy szkolenie
15h indywidualne konsultacje z doradcą zawodowym (pakiet usług doradczych)
E-Learning
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2020/21_L: | W cyklu 2019/20_Z: | W cyklu 2020/21_Z: | W cyklu 2022/23_Z: | W cyklu 2021/22_L: | W cyklu 2019/20_L: |
Efekty kształcenia
Efekt kształcenia po ukończeniu warsztatu na poziomie podstawowym:
• Zna techniki negocjacyjne
• Rozumie rolę i znaczenie stosowania zasad savoir-vivre w biznesie
• Zna zasady savoir-vivre dla przełożonych i pracowników
• Potrafi wybrać najbardziej odpowiednią technikę w sytuacji negocjacyjnej
• Potrafi zastosować zasady savoir-vivre w sytuacji biznesowej
• Rozumie potrzebę ciągłego rozwoju osobistego, dokonuje samooceny kompetencji oraz potrafi uzupełniać i doskonalić nabytą wiedzę i umiejętności z obszaru savoir-vivre i negocjacji
• Potrafi świadomie stosować techniki negocjacyjne i zasady savoir-vivre w sytuacjach
Kryteria oceniania
Warunkiem zaliczenia przedmiotu jest:
- obecność i aktywność na szkoleniu Negocjacje i savoir-vivre w biznesie,
- napisanie testów ewaluacyjnych (na rozpoczęcie i zakończenie zajęć);
- odbycie konsultacji z Doradcą Zawodowym (pakiet indywidualnych konsultacji z Doradcą Zawodowym, służący diagnozie ról zespołowych, określeniu potrzeb, udzieleniu wskazówek rozwojowych).
- zaliczenie warsztatów w formie wybranej przez prowadzącego zajęcia (egzamin/test/rozmowa oceniająca).
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: